Laatste avond op Nederlandse bodem! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van emmaenmaaikeintanzania - WaarBenJij.nu Laatste avond op Nederlandse bodem! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van emmaenmaaikeintanzania - WaarBenJij.nu

Laatste avond op Nederlandse bodem!

09 Juli 2016 | Nederland, Rotterdam

Hujambo!!

Onze eerste blog, nu nog op Nederlandse bodem. Gisteren hebben we onze laatste stage-en werkdag gehad. Vakantie!!!
Eindelijk gaat het grote avontuur beginnen. Een maand naar Tanzania om kinderen in een kindertehuis/school te helpen en dit mooie land te ontdekken. Het is nog moeilijk te beseffen dat we over twee dagen in Afrika zijn.

Vandaag zijn onze koffers gepakt en zijn we er helemaal klaar voor.
Zondag gaan we om 18.10 de lucht in, richting Qatar. We komen daar ’s nachts aan en hebben genoeg tijd om Swahili te leren (7 uur wachttijd tot de volgende vlucht). In Tanzania spreken ze Engels en Swahili. Ze stellen het erg op prijs dat je standaardzinnetjes/woordjes kent. Genoeg tijd om die te leren tijdens de reis. Maandag komen we rond 14.30 aan en maken we een stadswandeling door Arusha. Daarna zullen we naar het kindertehuis gaan en zien we de kinderen.
We zullen geregeld een blog bijhouden, zodat jullie ons kunnen volgen!

Ontzettend bedankt voor de lieve berichtjes, cadeautjes en support.
Momenteel hebben we 700 euro opgehaald. Mocht je nog iets willen storten, kan dat altijd nog op het rekeningnummer van de poster, ook als we in Tanzania zijn! We kopen daar pas de spullen die ze nodig hebben!

Veel liefs,
Maaike en Emma