Na vijf weken Tanzania zijn wij weer thuis! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van emmaenmaaikeintanzania - WaarBenJij.nu Na vijf weken Tanzania zijn wij weer thuis! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van emmaenmaaikeintanzania - WaarBenJij.nu

Na vijf weken Tanzania zijn wij weer thuis!

09 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

En daar zijn we dan weer op Nederlandse bodem. Dit voelt toch een beetje vreemd nadat Tanzania voor vijf weken ons thuis was. De afgelopen dagen hebben we Arusha en omgeving gedag gezegd door met vrijwilligers te lunchen midden in de stad en een laatste diner tussen de apen met andere vrijwilligers en de eigenaresse van onze organisatie.
Het was een gezellige afsluiting. De vlucht naar huis was lang, maar goed verzorgd.

We vonden het erg leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen en te zien dat jullie met ons meeleefden!

Wij willen via deze weg ook alle donateurs bedanken. Dankzij jullie bijdrage hebben wij heel veel voor de kinderen kunnen betekenen in de tijd dat we er waren. Elke euro is besteed aan de kinderen van Good hope en dat hebben wij met een groot plezier gedaan!

We missen de kinderen en Tanzania nu al, maar het hoeft geen afscheid voor altijd te zijn. Wie weet wat de toekomst brengt.
We hebben een super mooie reis gehad.
Tanzania, het was ons een waar genoegen en hopelijk tot ziens!
Kwaheri!

• 11 Augustus 2016 - 19:35

Henriette:

Wat een warme, goede mensen zijn jullie! Dat er maar heel veel anderen jullie voorbeeld mogen volgen. Liefs xxx